دکتر میم

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است..

دکتر میم

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است..

بسم الله النور..
اینجا وبلاگ یک آدم در حال شدن است..
با اعتباریات بسیار..
دکتر شدن..
عاشق شدن..
آدم شدن..

آخرین مطالب

خیال کن که غزالم..

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

خیال کن که غزالم

بیا و ضامن من شو

بیا که آتش صیاد

از زبانه بیفتد..




توی دعاها از خدا میخوایم که والصفح الصفح الجمیل..یعنی خدایا ورق برگردون..یه صفحه جدید بیاد رو..یه صفحه ی  جدید زیبا..

خدایا..

امشب..

توی لحظات آخر..

والصفح الصفح الجمیل..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸

نظرات  (۲)

۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۳ افزایش بازدید وبلاگ
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام
ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

دل من گم شد اگر پیدا شد بسپارید به امانات رضا/و اگر از تپش افتاد دلم،ببریدش به ملاقات رضا..
پاسخ:
       از خدا خواسته ام تا شاید بگذارند غلامش بشوم..همه گویند محال است ولی..دلخوشم من به محالات رضا(علیه سلام)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی