دکتر میم

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است..

دکتر میم

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است..

بسم الله النور..
اینجا وبلاگ یک آدم در حال شدن است..
با اعتباریات بسیار..
دکتر شدن..
عاشق شدن..
آدم شدن..

آخرین مطالب

معنی زندگی

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ق.ظ

نمیدونم هرکس معنی زندگی رو در چه چیزی میدونه..یا چطوری پیدا میکنه..ولی من..توی این شبها..که کشیک بخش نوزادان هستم..وقتی که میرم و یک نوزاد چند دقیقه ای رو معاینه میکنم..که هنوز بدنش خیس و گرمه..وقتی دستهای کوچولوش رو میگیرم..وقتی نوزادی میبینم که نارس هست..و با تمام وجود برای ادامه حیاتش دست و پا میزنه..وقتی میبینم چه بی اندازه ناتوان و آسیب پذیره..من معنی زندگی رو میفهمم..

من خدارو میبینم..من ارزش زندگی رو حس میکنم..

خدای من...کمکم کن..که ارزش نعمت به این بزرگی رو..حیات..داشته باشم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۰

نظرات  (۱)

واای 😢 خوب میشه ؟
آخیی 
چه سختهه 
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی