دکتر میم

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است..

دکتر میم

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است..

بسم الله النور..
اینجا وبلاگ یک آدم در حال شدن است..
با اعتباریات بسیار..
دکتر شدن..
عاشق شدن..
آدم شدن..

آخرین مطالب

شعبان من

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ب.ظ

گفته اند که شعبان ماه توست..ماه محمد(صلی ا.. علیه و آله)

شعبان رسید..توی دلم حس شیرین خوبی دارم..روزهای زیبایی ست..

خدایا..خدای بزرگم..دلم برایت تنگ شده..

دلم یک دونفره ی تنهای تنها با تو میخواد..

خدایا ببخش که محبت اینجا بدجور پاگیرم کرده..شرمندم.

نجاتم بده با دستان لطیفت..


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی