دکتر میم

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است..

دکتر میم

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است..

بسم الله النور..
اینجا وبلاگ یک آدم در حال شدن است..
با اعتباریات بسیار..
دکتر شدن..
عاشق شدن..
آدم شدن..

آخرین مطالب

بغض

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ق.ظ

یک عالمه اشک پشت پلکهام منتظر اجازه  هستن برای ریختن..

ولی نمیخوام..نمیتونم..

اللهم..خدای من..

من هیچکس رو جز تو ندارم..غمی سنگین روی دلم نشسته که منشا اصلیش خودم هستم..بلد نیستم خودم و زندگیم رو ازاین حال نجات بدم..

راه میرم.لبخند میزنم. کسی نمیدونه توی دلم چه خبره. و هیچکس هم نمیتونه کاری برام بکنه..

فقط تویی..فقط تویی که میتونی دستم رو بگیری و از وسط این سیکل معیوب دردناک بیرون بکشی..

امشب شب عزیز و خوبیه..سالها پیش همچین شبی عاشق محمدت شدم(صلی الله علیه و آله)

اللهم..

تو را به محمدت(صلی الله علیه وآله) قسم میدهم که نور خودت را بر تاریکی جانم حاکم کنی..با مهر..نرم..که من سخت ضعیف و ناتوانم..


خداوند عظیمم شکر..شکر..شکر..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۶

نظرات  (۱)

ـــــــــــــــــــــفقطــــــــــخداــــــــــــــ
پاسخ:
فقط..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی